Politikamız




POLİTİKAMIZ, hammaddeden son ürüne kadar tüm müşterilerimize dünya standartlarında hizmet sunmaktır. Zeytin sektöründe yenilikçi ve üretici olmaktır. Müşterilerimiz ve çalışanlarımız ile dürüst, güvenilir ilişkilerin kurulduğu, onların beklentilerinin karşılandığı bir ortam oluşturmaktır.

Müşteri merkezli hizmet anlayışı ile müşterilerin beklentilerini en kısa sürede, en yüksek kalitede karşılayabilmek, müşteri ile sürekli iletişim halinde olarak müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak ve devamlılığını sağlamaktır.


Dünya standartlarında bir kalite yönetim sistemi etkinliğini yürütmek, bilgi ve teknolojimizi sürekli iyileştirerek, bu sistemin gelişimini sağlayan değerleri üretmek, firmamızın adını kaliteli hizmet ve kaliteli ürün ile özdeşleştirmektir. Bu doğrultuda ÖZGÜN A.Ş satın aldığı tüm malzemeler ve ürünler için tedarikçilerini değerlendirerek, sunmuş olduğu kalitenin devamlılığını sağlamaktadır.


ÖZGÜN A.Ş’nin kalite felsefesinin temelini oluşturan personelimiz, kalite yönetim sistemine uyum sağlayarak etkil ve etkin biçimde uygulamaktadır. Kaliteyi bir yaşam biçimi olarak benimsemeyerek, tüm faaliyetlerini, takım çalışması ve işbirliği anlayışı ile kısa sürede, verimli ve kaliteli olarak gerçekleştirmektedir. Çevreyi, insan sağlığını, can ve mal güvenliğini gözeterek yürütmektedir. ÖZGÜN A.Ş’ nin kalite anlayışına değer katacak stratejileri belirleyip bu stratejileri en üst düzeyde kaliteyi sağlamak, sürekli iyileştirmek amacı ile uygulamaya geçiren ÖZGÜN A.Ş, kalite yönetim politikasını oluşturmak ve geliştirmektedir.


ÖZGÜN A.Ş için kalite: Müşterinin gülen yüzüdür.

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.